Ce să și bei sănătos iarna aceasta

Ce să și bei sănătos iarna aceasta

5 idei de smoothie-uri perfecte pentru sezonul rece

Ne aflăm în sezonul rece iar corpul nostru are nevoie de cât mai mulți aliați care să ne ajute să nu ne îmbolnăvim și să ne protejăm de o posibilă răceală. Dacă te întrebi cine sunt aliații îți voi spune eu: fructele și legumele. Ele ne pot ajuta în orice sezon dar mai ales iarna, datorită proprietăților pe care le au. Un smoothie care conține alimente de calitate, o să vă aducă un aport de vitamine și minerale și va susține sistemul vostru imunitar. În plus, smoothie-urile pot fi și o variantă pentru un mic dejun rapid, sănătos și sățios, care îți va oferi energie pe tot parcursul zilei.

În continuare, o să vă prezint 5 idei de smoothie-uri sănătoase pe care trebuie neapărat să vi le preparați iarna aceasta:

Smoothie cu măr și kiwi

Ingrediente:

  • Două mere
  • Două kiwi
  • Spanac
  • Lapte/Apă
  • Ghimbir
  • Miere

Merele sunt o sursă foarte importantă de vitamine și minerale, conțin peste 80% apă și ajută la prevenirea și tratarea răcelilor. Adaugă în smoothie-ul tău și kiwi pentru că are o cantitate mare de vitamina C care îți va fi aliat împotriva răcelii; spanac datorită faptului că este antianemic, remineralizant, nutritiv și un ușor laxativ; ghimbir deoarece este un remediu contra răcelii și gripei, energizant, stimulează funcția digestivă și ajută la scăderea colesterolului. Combină toate acestea, adaugă lapte sau apă (după preferință) și niște miere dacă vrei să fie mai dulce, o să iasă un smoothie gustos și foarte sănătos.

Smoothie cu rodie

Ingrediente:

  • o rodie
  • un măr
  • o pară
  • apă

Rodiile sunt bogate în vitamine, antioxidanți și nutrienți, la fel ca și merele. Combină o rodie cu un măr, adaugă și o pară deoarece are un conținut ridicat de fibre, îți îmbunătățește digestia și îți întărește sistemul imunitar. Adaugă și apă iar smoothie-ul tău sănătos este gata.  

Smoothie cu banană

Ingrediente:

  • o banană
  • o jumătate de avocado
  • un măr
  • un pahar de lapte
  • un iaurt
  • miere

Se spune că o banană pe zi te ține departe de doctor, așa că ia o banană care te va energiza, îți va regla sistemul digestiv și va prevenii sau trata anemia, adaugă un avocado bogat în proteine și grăsimi sănătoase dar sărac în carbohidrați, pune și un măr bogat în vitamine, adaugă un pahar de lapte și/sau iaurt și niște miere. Laptele și iaurtul pot fi înlocuite de apă.  

Smoothie cu avocado

Ingrediente:

  • o jumătate de avocado
  • o portocală
  • un grapefruit
  • o banană
  • apă

Pe lângă beneficiile pe care avocado le are, combină-l cu o portocală, un grapefruit și o banană, pentru că au un conținut însemnat de vitamine, in special vitamina C, de care ai nevoie pe timpul iernii pentru a-ți proteja imunitatea.  

Smoothie cu lămâie și ghimbir

Ingrediente:

  • o lămâie
  • ghimbir
  • miere
  • lapte
  • iaurt grecesc

Un smoothie mai acrișor dar foarte gustos. Știm cu toții deja cât de sănătoasă este lămâia, așa că, pune-o în blender alături de puțin ghimbir, aproximativ 100 ml lapte, puțin iaurt grecesc și îndulcește după gust cu miere.

Facebook
Share Button

One thought on “Ce să și bei sănătos iarna aceasta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Facebook
Facebook